Μετάφραση:
Σκηνοθεσία:
Σκηνικά-κοστούμια:
Φωτισμοί:
Μουσική επιλογή και επεξεργασία:
Διδασκαλία τραγουδιών:
Επιμέλεια κίνησης:
Βοηθός σκηνοθέτη:
Βοηθοί σκηνογράφοι:
Ειδικές κατασκευές-καπέλα:
Τις φούστες έραψε η:
Σχεδιασμός αφίσας-προγράμματος:


Μόνα Κιτσοπούλου, Τζίμης Κούρτης
Τζίμης Κούρτης
Στέργιος Πρώιος
Σοφία Γεωργιάδου
Τζίμης Κούρτης
Αθηνά Νάννου
Σοφία Λυμπέρη, Αθηνά Νάννου και ομάδα ΑΘΕΑΤRΟ
Νάνσυ Περπεργιάννη
Ιωάννα Χατζηκωνσταντέλη, Δανάη Πανά
Ιωάννα Χατζηκωνσταντέλη, Δανάη Πανά
Κική Ιωαννίδου
Θόδωρος Καραγιαννίδης, Τζίμης Κούρτης


 

 




Τους ρόλους ερμηνεύουν οι:






Απο 20/02/09
Κάθε Σάββατο στις 9.30 μμ


Η υπόθεση του έργου.
Η Τερέζα αποφασίζει να κάνει την επανάσταση της ενάντια στην κυριαρχία των αντρών. Με την δύναμη της θέλησης μεταμορφώνεται σε άντρα - γίνεται άντρας -παλεύει με τον σύζυγο της, τον νικάει, φοράει τα ρούχα του, τον ντύνει με τα δικά της και φεύγει για να κατακτήσει τον κόσμο. Εμφανίζεται ένας χωροφύλακας και βλέποντας τον σύζυγο με γυναικεία ρούχα τον περνάει για γυναίκα, τον ερωτεύεται και τον φλερτάρει. Όλα αυτά συμβαίνουν σΆ ένα φανταστικό και εξωτικό Ζάνζιμπαρ.
Τι γίνεται όταν μια γυναίκα επιθυμεί να γίνει άντρας; Όταν ο σύζυγός της επιθυμεί να γεννήσει ο ίδιος παιδιά; Όταν ένας χωροφύλακας ερωτεύεται τον σύζυγο και του κάνει πρόταση γάμου; Κι όταν δύο τζογαδόροι στοιχηματίζουν και την ζωή τους ακόμη για το αν βρίσκονται στο Ζάνζιμπαρ ή στο Παρίσι; Τι δουλειά έχει ένας δημοσιογράφος του Παρισιού, «πόλη της Αμερικής», στο Ζάνζιμπαρ;
"Όμως του φούρναρη η γυναίκα αλλάζει δέρμα εφτά χρονιές!
Εφτά χρονιές, υπερβολές! ".



Το πρώτο σουρεαλιστικό θεατρικό έργο.
Ο Γκιγιώμ Απολλιναίρ έγραψε το έργο «Οι Μαστοί του Τειρεσία - δράμα σουρεαλιστικό» (drame surrealiste), στο διάστημα από το 1903 ως το 1917, εισάγοντας έτσι τον όρο σουρεαλισμός. Με τα λόγια του ίδιου : «Το ονόμασα δράμα, που σημαίνει δράση, για να το διαχωρίσω από τις κωμωδίες ηθών, τις δραματικές κωμωδίες και τις ελαφρές κωμωδίες ... Σουρεαλιστικό .... που προσδιορίζει μια τάση της τέχνης ... που, τουλάχιστον, δε χρησιμοποιήθηκε για να εκφράσει κανένα δόγμα, καμιά διαβεβαίωση καλλιτεχνική ή λογοτεχνική. Επιπλέον, μου είναι αδύνατο να αποφασίσω αν αυτό το δράμα είναι σοβαρό ή όχι. Έχει σαν στόχο να προκαλέσει το ενδιαφέρον και να ψυχαγωγήσει. Αυτός είναι και ο στόχος κάθε θεατρικού έργου... Προτίμησα ένα λιγότερο μελαγχολικό τόνο, επειδή δεν πιστεύω πως το θέατρο πρέπει να φέρνει την απελπισία στον καθένα». Εμπνεόμενος από τον μύθο του μάντη Τειρεσία, χρησιμοποιεί διάφορα γεγονότα, πληροφορίες της εποχής του, με τους φίλους του Πάμπλο Πικάσο, Ζωρζ Μπρακ, Μαξ Ζακόμπ, Ανρί Ματίς, Πωλ Λεωτώ και Αλφρέ Ζαρρύ και τις σχέσεις που είχαν, τα τοποθετεί όλα μαζί σΆ ένα φανταστικό Ζάνζιμπαρ και ανακατεύει την τράπουλα.

Αναστάσης Μαυρομιχάλη
Στάθης Πεχλιβανίδης
Τζίμης Κούρτης
Αλεξάνδρα Κασούμη
Κωστής Παναγόπουλος
Μαρία Ράπτη